Poduzeće je izraslo je iz 25-ogodišnjeg privatnog obrtničkog poduzetništva vezanog uz transport i automobilsku industriju. Osnovano je 1990. godine, korištenjem kapitala i iskustava od ranije.
Sjedište tvrtke je u Zagrebu, Kovinska 4, gdje je smješteno i centralno skladište.
Poduzeće je srednje veliko i osim u Zagrebu posluje putem poslovnica u svim većim gradovima, što omogućava brzu i efikasnu distribuciju robe, te povezanost sa kupcima.
Osnovna djelatnost kojom se poduzeće bavi je zastupstvo i prodaja rezervnih dijelova za teretni i osobni program vozila, prodaja servisne opreme, te ručnih i električnih alata. Svojim asortimanom opskrbljuje kupce vezane uz autoindustriju, brodogradnju, tračna vozila, te strojnu obradu metala. Našu kvalitetu potvrđuje 3.000 zadovoljnih kupaca diljem Republike Hrvatske.
Tržište nabave i prodaje obuhvaća teritorij cijele RH, te susjedne zemlje (Slovenija, Makedonija, Austrija, BIH). Tržište rezervnih dijelova za teretni program u RH obuhvaća cjelokupan vozni park (kao potražnju) i trgovce rezervnih dijelova (kao ponudu).
Temeljni poslovni izazovi sa kojima se poduzeće susreće su: animiranje novih kupaca, te zadržavanje postojećih uz širenje na tržištu.
VIZIJA: "Osigurati veću ekonomičnost i dugoročnu stabilnost poslovanja, te razvojnu perspektivu poduzeća. Biti tržišni lider u segmentu prodaje rezervnih dijelova teretnog programa u RH."
MISIJA: "Razvojem organizacije, usluga i programa biti ispred konkurencije. Produbljivanje odnosa sa postojećim partnerima kao i stjecanje povjerenja novih, te zadovoljenje potreba kupaca, ponuditi kupcima širok asortiman rezervnih dijelova po visokoj kvaliteti i prihvatljivim cijenama kako bi se osjećali sigurno u svojim vozilima."
STRATEGIJA: "Dugoročno pozicioniranje naše tvrtke kao vodeće u sektorima našeg poslovanja stalnim praćenjem prodajnog asortimana, poboljšanjem poslovnih procesa, uz istodobno uvažavanje tržišnih okolnosti, te usklađivanjem poslovanja sa međunarodnim normama kvalitete."
Misija, vizija i ciljevi poduzeća Trgometal d.o.o. orijentirani su na daljnji razvoj poslovanja i nastavak širenja na domaćem i regionalnom tržištu, kako bi ostali vodeća regionalna tvrtka.
VRIJEDNOSTI: čestitost, timski rad, iskrenost, zalaganje, suradnja, kvaliteta, očuvanje okoliša